myownstoriess.blogg.se

Every heartbeat - prolog lite baserad på twilight

Publicerad 2012-09-11 21:30:00 i Every heartbeat,

Aime föräldrar dog i en bilolycka för 1år sedan. I hopp om att börja om ett nytt liv åker hon och sin lillsyster Annie till sin farmor och farfar i Seattle. Aime hatar det! Det regnar nästan dygnet runt, och värst av allt. Nya regler!
Hon vill inte vara kvar där, och gör allt för att komma bort därifrån. Men för Annies skull måste hon försöka..
När hon börjar skolan träffar hon Liam, en mystisk mörk kille med en mörk bakgrund. Men på något sätt har de träffats förr? Eller är det bara det Aime tror? Allt hon vet är att hela hennes liv kommer att förändras och mycket sättas på spel..
 
Låter detta bra? Vill ni att jag ska börja skriva på denna? Tror ni att den kommer bli läsvärd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här kommer jag lägga ut lite stories som jag kommer på. Hoppas ni gillar dem! :D Jag kommer även när jag känner mig redo avslöja vem jag är!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela