myownstoriess.blogg.se

Every heartbeat- kap 1

Publicerad 2012-09-12 15:01:00 i Every heartbeat,

Aime pov
 
1år har gått! 1år har gått sedan pappa och mamma körde in i det trädet. Men det var inte deras fel. Det var den idiotiska fulla busschaffören, som körde in i sidan av bilen. Pappa tappade kontrollen om ratten, åkte ner för kanten rakt in i ett träd. Båda dog omedelbart!
Jag och Aime var hemma själva den kvällen, satt i soffan och väntade på att mamma och pappa skulle komma hem.
Hur tror ni det känns när två poliser kommer in igenom dörren och berättar att ens föräldrar är döda? Värst var det nog för Annie, hon var ju bara 9år och förstod inte riktigt var mamma och pappa hade tagit vägen.
Jag lovade att jag skulle göra allt för henne, hjälpa henne igenom det.
Men vem skulle hjälpa mig?
 
Jag 15år, bor på ett elevhem med Annie. Jag gör inte mycket för att hjälpa till, de får klara sig själva. Om det inte kommer till min syster!
Men nu är socialen trött på mitt uppförande och tänker skicka mig och Annie till Birmingham där vår farmor och farfar bor, i hopp om att jag ska förändras.
Kan livet bli värre? Jag hatar regnet är uppe, har varit där över ett sommarlov när jag var yngre och jag gillade det inte alls. Helt dött!
Det bästa jag kan göra är att hålla på som jag gör, då kanske de skickar tillbaka mig hit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här kommer jag lägga ut lite stories som jag kommer på. Hoppas ni gillar dem! :D Jag kommer även när jag känner mig redo avslöja vem jag är!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela